Niniejsze miejsce jest kontynuacją bloga, znajdującego się pod adresem www.ptasznie.blox.pl. Wszystkie wpisy znajdują się także na stronie >www.sites.google.com/site/ptasznie/

czwartek, 20 maja 2010

Palmiarnia (cz.2)

Dziś więcej zdjęć niż gadania. W końcu poszedłem na wystawę ptaków egzotycznych, a było co oglądać.
piękna, trochę samotna, ciekawska
nieco lekceważące wszystko i wszystkich, ale pokazujące piękne kolory
 takie to chyba ptaszory, że "tyłem do klienta"
licznie reprezentowane, popularne ale i niezmiernie zmyślne, czego sam kiedyś doświadczyłem, szukając dzwoniącego telefonu w domu znajomego - oczywiście tym dzwonkiem była nimfa
i jeszcze ciekawsze, piękniejsze
młodziutkie, żywe iskierki, przepięknie kolorowe, trochę wystraszone
jedne z tych, które dla mnie stanowią zagadkę i urzekają choćby samą nazwą
czy może być dla papug bardziej pasująca nazwa?
dostojne, poważne, obserwatorzy
oczywiście :)
i "oczywiście" 2
tych było całe, niezwykle żywotne stadko, wszystkie młodziutkie nierozłączki szarogłowe, właśnie ze względu na ich ruchliwość ostało się jedno zdjęcie nadające się do pokazania;
tu muszę dodać, że nawiązałem znajomość z hodowcą, wziąłem wizytówkę, trochę opowiedziałem o moich nierozłączkowych problemach, dostałem kilka rad, wskazówek i następny kontakt do hodowcy czarnogłówek, się dzieje :)
na koniec zostawiłem, tak uważam, przebój wystwy
piękne, duże, przyjazne, ciekawskie, zawadiaki
ten sznureczek to oczywiście od mojego aparatu :)

a to jeszcze nie koniec, czyli c.d.n. :)

0 komentarze: