Niniejsze miejsce jest kontynuacją bloga, znajdującego się pod adresem www.ptasznie.blox.pl. Wszystkie wpisy znajdują się także na stronie >www.sites.google.com/site/ptasznie/

poniedziałek, 3 maja 2010

Aleksandretta...

... obrożna. Piękna papuga. Na moje warunki mieszkaniowe, porządkową "szyję" rodziny - nie ma mowy.
Chciałem jedynie polecić filmik z zaprzyjaźnionego bloga. Prowadzi go młoda wrocławianka, zauroczona papugami i czymś chyba nie typowym dla dziewcząt.
Na filmiku, młodziutki papug, aleksandretta obrożna, o typowo polskim imieniu Staś. Kolejny filmik w tej samej notce to, a jakże, nierozłączka czarnogłowa. Wierna kopia mojej papuziej "dziewczynki". Gdy pierwszy raz ją ujrzałem na blogowym zdjęciu, myślałem, że to mój ptak - nawet zły byłem, że ktoś skopiował zdjęcie. Jednak nie :)

0 komentarze: