Niniejsze miejsce jest kontynuacją bloga, znajdującego się pod adresem www.ptasznie.blox.pl. Wszystkie wpisy znajdują się także na stronie >www.sites.google.com/site/ptasznie/

wtorek, 3 maja 2011

Trzy + pięć

Które były pierwsze? Nie wiem. Które są czyje? Wiem. Jeszcze cieplutkie.

W każdym razie te papugi to jednak krajowe są – wiedzą kiedy wiosnę ogłosić

DSC04118 Nic z tego “materiału”, jak zwykle, nie będzie. Zabrałem więc. Musiałem klatkę czyścić, okropnie zapuszczoną. Ciekawe kto nabrudził i kto sprzątać zaniedbał?

I przy okazji. Jak to z jajem jest, to się dowiedziałem w tym miejscu. Przed snem nierozłączkom poczytam ;), a sobie utrwalę.

5 komentarze:

Anka.pl pisze...

Trochę się spóźniły nierozłączki. A miały być takie małe urocze pisaneczki ...

Nasze Zwierzaki pisze...

a mi już żal tych nierozłączek, czy to nie wpłynie jakoś na ich zdrowie?

Paweł pisze...

@Anka.pl
Święta jednak "jajeczne" były ;)

Paweł pisze...

@darmozjady
a tego to nie wiem, oby nie

Anonimowy pisze...

Na początku myślałam, że to zwykłe kurze ;)) Jednak przy moich facetach o jajkach się nic nie nauczę. Może to i lepiej..?